KELL

آثار بازداشت اموال متعهد – تنظیم و اجرائیه سند در دفاتر اسناد رسمی

پایان نامه در مورد آثار بازداشت اموال متعهد – تنظیم و …

Posted on مارس 21, 2020 مارس 16, 2020 Author کاربر23 دیدگاه‌ها برای پایان نامه در مورد آثار بازداشت اموال متعهد – تنظیم و اجرائیه سند در دفاتر اسناد رسمی بسته هستند

قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی و آیین نامه …

آیین‌نامه اجرایی قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی مصوب ۱۳۸۶/۱۲/۲۶. ماده ۱ ـ دفاتر اسناد رسمی مکلفند قبل از تنظیم سند رسمی انتقال عین اراضی و املاک اعم از قطعی، شرطی، هبه، معاوضه، صلح، وقف و وصیت، مطابقت …

نحوه و رویه اجرا در اسناد ذمه ای – تنظیم و اجرائیه سند در …

الف: کلیه اسناد تنظیمی در دفاتر اسنادرسمی و دفاتر رسمی ازدواج و طلاق که در بر دارنده تعهد منجز بوده و مالی نیز به عنوان وثیقه نزد بستانکار یا متعهدٌ له قرار داده نشده است.

نحوه اجرای مفاد اسناد رسمی (بخش دوم) | کانون سردفتران و …

در این صورت، به محض پرداخت بدهی و حقوق دولتی، مورد معامله در ازای هردو بدهی و متفرعات آن به نفع بستانکار مذکور بازداشت‌شده و اداره اجرا مکلف است مراتب را برای فسخ سند به دفتر‌خانه اسناد رسمی …

نحوه و رویه اجرا در اسناد ذمه ای – تنظیم و اجرائیه سند در …

Posted on آوریل 3, 2020 مارس 16, 2020 Author کاربر23 دیدگاه‌ها برای نحوه و رویه اجرا در اسناد ذمه ای – تنظیم و اجرائیه سند در دفاتر اسناد رسمی بسته هستند

شرایط تنظیم اسناد رسمی در دفاتر اسناد رسمی – دفتر اسناد …

از آنجا که خدمات دفاتر اسناد رسمی گستره‌ایی به وسعت ایران اسلامی دارد ما را برآن داشت تا در جهت هرچه بیشتر آشنا کردن مردم با مزایای سند رسمی و در عین حال ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به جامعه فرهیخته دفاتر اسناد رسمی …

مرکز پژوهشها – آئین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم …

ج ـ تنظیم و امضاء سند انتقال اجرائی اموال غیرمنقول در دفاتر اسناد رسمی. د ـ تحقق تخلیه یا تحویل در مواردی که اجرائیه برای تخلیه یا تحویل صادر شده باشد.

ثبت اسناد چه آثار و نتایجی دارد؟ | دفترخانه اسناد رسمی 117 کرج

بازدیدها: 127سوالی که ممکن است برای خیلی‌ها پیش بیاید این است که چرا باید اسناد رسمی را در دفترخانه ثبت کنیم. در این مقاله می‌کوشیم آثار قانونی ثبت اسناد را برای شما توضیح دهیم. قانون برای اسنادی که مطابق مقررات تنظیم …

رویه های اجرای اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی | پایان …

و با توجه به تعریف مادّه ۱۲۸۷ ق. مدنی از سند رسمی، دفاتر اسناد رسمی یکی از مراجعی هستند که وظیفه مهم تنظیم سند رسمی در رابطه با حقوق اموال و تعهدات و قراردادهای اشخاص به عهده دارند.

برچسب‌ها:, , , , , , ,