چگونگی انتخاب رنگ برند
|
استفاده از رنگهای قرمز، آبی، زرد، سبز و نارنجی برای برندها با اهداف خاصی انجام میشود، به عنوان مثال، برندهای مواد غذایی تمایل دارند از رنگهای روشن مانند قرمز یا زرد استفاده کنند تا اشتهای افراد تحریک شود. |
|
ذکر این نکته ضروری است که قبل از انتخاب رنگ برند ابتدا باید هویت برند خود را مشخص کنید که در محتوایی جداگانه هویت برند را به طور کامل توضیح دادهایم. |
|
اما به هرحال، انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای یک برند، بیشتر به نوع و پیام اصلی شرکت ساختمانی و پیمانکاری شما بستگی دارد. مسلما انتخاب رنگ سبز برای یک برند تولیدکننده بخاری کار درستی نیست و رنگهایی مثل قرمز و نارنجی مناسبترند. همچنین انتخاب رنگ صورتی برای یک شرکت نفتی … |
|
مراحل انتخاب رنگ برند : پیام را تعریف کنید: رنگ برند شما آرام بخش است؟ شهوانی است یا روحانی؟ آیا طعم و عطر شیرین را نشان می دهد یا پاکی و نوع و گروه را ؟ رنگ برتر خود را که ناقل پیام است انتخاب کنید. |
|
هویت برند کوکاکولا با لوگوی قرمزی که درونش متنی نوشته شده، شروع میشود. رنگ قرمز، نشان از اعتمادبهنفسی دارد که در شخصی که کوکا مینوشد، به وجود میآید. |
|
نایکی استواری شخصیت برند خود را از طریق ورزشکارانی که برای عکاسی انتخاب می کند، ژست آنها، و فونت هایی که انتخاب می کند، و زبان فرماندهی که آنها استفاده می کنند، ساخته است. |
|
طبق گفته کارشناسان، برای آنکه بدانید چه رنگی هارمونی بیشتری با بدن شما دارد باید سه مورد را مدنظر بگیرید: رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوست. |
برچسبها:انتخاب رنگ برند مقاله ای که با مطالعه آن میتوانید یک رنگ ..., چگونگی انتخاب رنگ برند – پارس اکسون, چگونگی انتخاب رنگ لباس, چگونه برندینگ کنیم؟ | آکادمی طراحی هویت برند | آران, در انتخاب رنگ برند چه اصولی باید رعایت شود؟, رنگ برند شرکت های ساختمانی را چگونه انتخاب کنیم ؟ - کانون ..., منشور هویت برند چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد ...