♦چرا دانش آموزم نقطه ها یا دندانه ها یا سرکش را کم یا زیاد می نویسد؟
|
در این نوع مشکل املایی، دانش آموز جزییات کلمه را رعایت نمی کند مثل از سه دندانه(س) یکی نمی نویسد، یا از نقطه ها کم و زیاد می کند به عنوان مثال کلمه ی آش، آس. |
|
در این نوع مشکل املایی، دانش آموز جزییات کلمه را رعایت نمی کند مثل از سه دندانه(س) یکی نمی نویسد، یا از نقطه ها کم و زیاد می کند به عنوان مثال کلمه ی آش، آس. |
|
سرعت قرائت آنها کم و غالباً با حداقل فهم همراه است. مشخصات بالینی کودکان با اختلالات نوشتن: اشتباه نوشتن کلمات هم صدا. عدم دقت در دندانه کلمات و نقطه ها زیاد و کم کردن حروف در دیکته نویسی |
|
کاملاً درست می نویسد تنها مشکل این است که دانش آموز معیار درست نویسی کلمه و حروف آن را رعایت نمی کند. 2) دانش آموز مهارت هایی نظیر چرخش دست در نوشتن، گرفتن صحیح مداد را به خوبی یاد نگرفته است. |
|
در این نوع مشکل املایی، دانشآموز جزییات کلمه را رعایت نمیکند مثل از سه دندانه(س) یکی نمینویسد، یا از نقطهها کم و زیاد میکند به عنوان مثال کلمهی آش، آس. |
|
من دانش اموزم با معدل بیست از کلاس اول تا یازده و با معدل کتبی ۱۸/۱۸ و معدل ۱۹/۷۳دیپلم همه بهم میگفتن دکتر تمام معلما ولی چون هزینه ها اینقد بالاس نمیتونم به ارزوم برسم تازه خوبه دست خودشونه … |
|
بکوشید با سعى و تلاش کمبودها را جبران کنید و عقده ها را از دل بزدایید و ضمنا بدانید که در زندگى هر کسى را سهمى و نصیبى است مقدّر که با سعى و کوشش به آن خواهد رسید، چنانکه فرمود: زیان های معنوی … |
برچسبها:جدول شهریه رشتههای پزشکی/ دندانپزشکی گرانترین رشته+جدول, چهارم ابتدایی | اسفند ۱۳۹۴, درمان بخل و حسد - پرسمان, راهکارهای درمان اختلال یادگیری در کودکان - طنین سمعک, ضعف درنوشتن املا وراهکار برای این ضعف, مشکلات املایی دانش آموزان ابتدایی, مشکلات املایی دانش آموزان و روش های شناسایی آن ها(جالب ...